دما و رطوبت رایا

کنترل اتوماتیک و مشاهده آنلاین وضعیت دما و رطوبت سردخانه

یکی از حساس ترین و در عین حال سخت ترین چیزی که سردخانه ها به شدت برایشان اهمیت دارد و قلب تبنده سردخانه ها هم به حساب می آید این است که بتوانند وضعیت دما و رطوبت را به عنوان حیاتی ترین بخش سردخانه در لحظه کنترل کنند.

در ابتدایی ترین و ساده ترین حالت، سردخانه ها این قسمت را دستی و روی کاغذ ثبت می کنند و هر روز باید چندین بار از آن بازدید کنند.

این حالت نه به این خاطر که کار را برای پرسنل سخت و آزاردهنده می کند بلکه بیشتر به این دلیل که با حساسیت بالایی روبرو است و استرس و اضطراب پرسنل و مالک سردخانه را با خود به همراه دارد برای همین نگرانی و دغدغه همیشگی آن هاست.

چه اتفاقی می افتد اگر مسئول بخش کنترل کیفی به دلیل خستگی یا خواب آلودگی دما و رطوبت را اشتباهی ثبت کند؟

چه اتفاقی می افتد اگر مسئول بخش کنترل دما و رطوبت نتواند در طول روز و در زمان مناسب وضعیت را بررسی و گزارش کند و مالک سردخانه هم از مسئولیت سپرده شده پرسنل بی اطلاع باشد؟

احتمالا این اشتباهات در موارد خیلی نادر و کمی اتفاق می افتد و چندان هم مسئله بزرگ و چالش برانگیزی به حساب نمی آید!!

همین اشتباهات می تواند جرقه بزرگی برای یک سردخانه باشد و محصولات مشتریان را در چند ثانیه به پایین ترین کیفیت برساند.

باز هم شاید برای یک سردخانه دار این قضیه و اثبات قانع کننده نباشد و برای این موارد هم سختگیرانه ترین تدابیر را در نظر گرفته اند.

اما یک مورد را نمی توان کتمان کرد و از به راحتی از آن گذشت و آن شک و تردید و دغدغه ذهنی همیشگی سردخانه هاست.

هیچ وقت خیالشان از این موضوع راحت نیست و تا زمانی که محصول مشتری در سردخانه اش قرار دارد شدیدا روی آن حساس هست و حاضر نیست امانتدار بودن و اعتبار خودش را برای چنین چیز حساسی که احتمال دارد یک در هزار اتفاق بیافتد به خطر بیاندازد.

برای همین حاضر هستند برای سیستمی که بتواند حساس ترین قسمت سردخانه شان را کنترل کند و وضعیت را ثانیه ای گزارش کند هزینه کنند.

حالا اگر به بازار این نوع قابلیت نگاهی بیندازید قطعا مشاهده خواهید کرد که یا هزینه های نامعقول و بالایی روبرو خواهید شد چون برای سردخانه ها موضوع حساسی است و حاضرند برایش هزینه کنند و یا اینقدر پیچیده و دست و پاگیر هستند که کار را برای پرسنل سخت می کنند.

از طرفی دقت کمتری هم دارند و احتمال خطا در آن وجود دارد و قابل پیشگیری نیست.

راه حل چیست و چطوری می توان بهترین انتخاب را برای سردخانه داشته باشید؟

پیشنهاد من به شما سیستم کنترل اتوماتیک دما و رطوبت هست که به طور روزانه هر 5 ثانیه به صورت آنلاین به شما گزارش می دهد و وضعیت را به طور کامل کنترل می کند بدون اینکه کوچکترین خطایی داشته باشد.

سیستم سردخانه رایا با کمترین هزینه و با کمترین امکانات راه اندازی خواهد شد و از دقیق ترین امکانات و تجهیزات استفاده می شود.

برای اطلاع از نحوه کارکرد سیستم کنترل اتوماتیک دما و رطوبت کافیست با کارشناسان مجموعه نشان مشاوره کنید تا برای همیشه خیالتان از حساس ترین قسمت سردخانه تان راحت باشد.